BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, February 25, 2012

I'm Back

Dah bertahun lama nyer aku tak menjenguk blog ni.. rasanya byk bende yang jadi dalam hidup aku. Dan yang paling best sekali ialah Que Raisha Marsella, saper dia ek? tu la anak perempuan aku yang sekarang ni dah nak masuk 6 bulan. sekejap jer masa berlalu kan. masa buka blog ni dulu aku baru jer mendirikan rumah tangga. pastu terus tak update smpi la hari ni... kalu nak flashback balik strory mory yang tertinggal mmg tak la jawab nyer... so aku start dengan story yang terbaru jer la k.

Tapi sebelu tu nak share sikit masa aku start mengadungkan Raisha,. Brerita gembira ni aku share ngan hubby masa tgh kat shopping mall Jusco area rumah. Terasa mcm lambat dtg bulan so aku gi beli pregnantcy test... Tas sabar rasanya nak tggu balik umah, terus g toilet & test.. Result (+).. tandanya.. sah aku preg. Igt nak surprise kan hubby, tapi muka tak leh sorok betapa happy nyer aku.. so terpaksa ckp kat situ gak.. heheh... hasilnya.. wah.. tak leh nak citer betapa besh nyer...

Inilah dia Raisha..




Inilah rupa Raisha bila scan tuk 1st time .. masa tu umur dia 4 bulan.. best kan....

Masa pregnant mmg la org kata mencabar sgt... macam2 kene hadapai sebangai seorang ibu... aku kadang2 xleh nak tahan pun ada.. tapi aku kuatkan semangat demi anakanda tercinta... itula orang kata naluri keibuan tu melekat kuat kat dinding hati aku ni.... nak buat macam mana.. setelah sekian lama menginginkan cahaya mata...

Mengandung Time

Haaa.. ni nak upload sikit gambar masa mengandung... hehehehe.. mmg best sgt2 tau.. rugi ibu2 yang kat luar sana tak merasai sgt2 macam ni... termasuklah kawan aku yang sorang tu,. tapi tu nnt aku citer kemudian k.. nila gambar aku start preg smpi la bersalin.. enjoy k..
4 Bulan Mengandung

Ni 6 Bulan mengandung...

7 Bulan Mengandung..

Ni kalu tak silap 8 bulan..

Ni 9 Bulan....


Ni tgh tggu masa jer ntah bila nak bersalin... hehehe... aku mmg obses sgt mengandung hari tu sbb tu selalu update gambar.. biar ader kenangan aku mengandung. tu belum lagi kalu nak kira update gambar scan.. mmg best sgt leh kumpul2 gambar ni...
aku rasa setakat ni jer la kot dulu.. nnt aku nak sambung update bila DAH bersalin lak.. ok.. hope all enjoy baca blog aku yang tak seberapa ni.. hehehe.. budah baru belajar katakan.. nak buat novel belajar tak lah tggi mana pun...

Wassalam.....

Enny

0 comments: