BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, July 20, 2012

Lama Tak Update Blog...

Hai semua, lama betul tak update blog.. bukan nyer apap.. tak ader masa nak buka dan menaip.. mmg tak der mood langsung nak meng update... byk hal yang nak diceitakan.. tapi mcm biasa , tak tahunak mulakan yang mana satu... hehehehe...

bab nak pikir nak taip and cerita apa menjadi kebuntuan diri.. ish ish.. aku sebenarnya nak upload bayak gmbr untuk tontonan semua tapi citernyer aku skg kat opis.. so tak leh nak upload sgt la sbb hardisk tak bawak.. mungkin lenkali bila dah free...

esok dah start puasa.. ni tahun pertama dengan anak kecil ku Raisha ni... tak tahu la macam mana rupanya time nak berbuka & bersahur.. huhuhu.. mesti kecoh punyalah...  aku harap aku dapat tangani nyer nnt..

persiapan untuk menyambut ramadha ni tak la semeriah mana.. persiapan dapur masih belum lengkap.. mgu lepas aku & hubby igt nak balik kampung gadek untuk beli lauk basah, tapi tak kesampaian.. rupanya, xder sape kat kampung.. so, ditangguhkan la niat suci murni tu... kami bemula dengan apa yang ada dulu kat rumah...

TAPI, heheeh persiapan untuk raya dah 60%.. baju raya baby raisha & eyin siap sudah... baju papanya & mamanyer.. pun sudah ditempah.. amin... tak payah nak pening2 bulan puasa kuar cari baju raya bagai..
sumenyer tggu siap jer... syukur..

oklah,.. xder idea dah.. heheh..
nanti smbg lagi yer..

0 comments: