BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, March 15, 2012

Sambungan nyer...

Assalamualaikum semua...

Hari ni aku ader cerita nak kongsi dengan semua. Igt lagi tak pasal product shaklee yang aku ckp tempoh hari pasal supplement untuk bykkan susu ibu. Aku dah try product ni. Masuk hari ni dah 4 hari aku makan. Tapi masih belum ader aper2 perubahan lagi. Cuma susu yang di pam tu bertukat warna mcm nak hijau kuning gitu.. Mungkin di sebabkan Alfafa yang aku amik tu. Org ckp khasiatnyer turun kat susu... MMG pon...

Aku ader amik gambar nya, tapi nnt la aku upload... sekarang mood ader nak menulis tapi masa jer tak der... Aku nak bersenang2 ngan encik hubby menonton tv.. huhuhu...

Nanti rajin aku update lagi result dia pasal susu ni ngan gambarnyer sekali..

Daaaa...

0 comments: