BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, February 29, 2012

Apad Android

Selamat Tengahari to all..

Hari ni nak update pasal sekarang ni org sume sibuk pasal Ipad kan... ni aku pula nak citer pasal Apad... apaa barang nyer... haa... ni dia

Apad Android
Here's the specs given on the site:


-CPU: Rockchip 2808A 600MHz / 500MHz DSP (Dual-Core)
-RAM: 128mb ROM: 4GB (2GB-32GB optional)
-TF card extension maximal 16GB
-7.0 inch WVGA 800*400 pixels touch screen
-WIFI support 802.11b/g
-Google map
-Browser: Google Browser
-Video support: MKV, AVI, RM/RMVB, FLV, MPEG-1, MPEG-2
-Music support: MP3, WMA, APE, FLAC, AAC, AC3, WAV
-Photo support: JPEG, BMP, GIF, PNG, TIFF
-G-sensor support
-Built-in 3000mAH rechargeable battery
-Dimensions (L*W*H): 190.5*118.5*14.7 mm
-weight: 332g

Semalam aku ader la tanya sorang kakak ni yang mmg bergiat pantas bab2 online sale ni... hari2 ader jer barangan yang di postkan kat facebook. So aku terpandang la satu iklan yang aku dah postkan kat atas tu.. Iaitu APAD ANDROID. Aku berkenan ni sbb nak beli tuk puteri kesayanganku Raisha, sbb dia suka tgk video kanak2 kat youtube... tu yang nak beli tu...

Aku booking awal2 ngan kakak tu sbb dalam hati mmg nak beli.. Rupanya bukan aku sorang jer yang minat. Ramai jugak yang minat sbb dia jual harga promosi RM350.00 jer.. sampaila 5 March ni. Pastu harga dia jual nnt mungkin dalam RM600++. So cepat2 order. Member kat sebelah ckp minat tapi tak bagi kata putus. So hari ni call, stok dah habis tuk harga ni. Punya lah frust menonggeng member aku ni.. Tapi tak pe.. Aku dah try bodek kakak tu supaya dapat beli lagi satu tuk harga promosi tu.. huhuhu...

Oklah.. ni update masa kat ofis. Hati tak senang sbb takut bos masuk lak.. Kang nnt kantoi.. hehehe

Arios Amigos

0 comments: