BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, May 18, 2010

Wedding sebelah pengantin lelaki di Bukit Mahkota, Bangi pada 1 May 2010

hai guys.. dah lama tak update blog ni... maklumla terlalu bz sgt sampai tak sempat nak tulis citer ape2. Sekarang ni semua majlis kahwin dah selesai. Majlis berlangsung pada 1 May 2010 tempoh hari. Penat sgt tuhan jer yg tahu. Mcm biasa la malam sblm wedding tu aku ngan husband g downtown pakai ina henna. Mengantok nyer tuhan jer yang tahu.. yang tolong bawakkan haa... anak buah aku yang comel sgt.. Cik Lilly.. dah settle semua dalam kul 3 lebih.. aku otw balik Bukit Mahkota, husb yg bw kete dgn tgn penuh inai. Smpi umah terus boomm.... titong la, aper lagi. Esoknya pg2 lagi dah bgn. Dh settle semua baru aku gerak gi butik Kak Suzie dlm kul 9.00 pg. Make up apa semua kat sana. Lama jugak la nak bersiap.. Masa tgh siap telepon tak benti2 bunyi. Family aku semua kumpul kat Kajang. Diaorg semua gerak dr sana dlm kul 12 lebih. Nak dijadikan cerita semua berpecah, nasibla senang nak cr Bukit Mahkota/Seri Putra. Lama jugak aku ngan husb tggu kat bwh panas terik... yangpaling aku tak leh tahan, bila my father ( Bak ) smpi2 terus ajak rombong g pekene air kat waring tepi jalan dekat dgn butik Kak Suzie. Adoii.. dah la lmbt... rupa nya dia lapar, dr pagi tak makan2. Mcm2 jgk la yg jd... smpi aku pun pening kepala... Bila sume dh berkumpul.. baru la gerak ke rumah pengantin lelaki.

0 comments: