BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, March 7, 2012


Sila klik link kat atas tu untuk tahu dengan lebih lanjut pasal product ni.
Pasti Berkesan. Aku baru nak start mencuba disebabkan kekurangan susu sekarang ni. Kesian pulak aku dengan puteriku yang dirumah ni. Hari ni pam pun baru dapat 6oz. Cedih sgt tau.
Hasil pam hari ni..

Bila aku terbaca blog2 si ibu2 yang telah berjaya menghasilkan stok2 EBM ni, aku jadi teruja nak join sekali. Maklum la, Raisha skg masih lagi Brest Feeding. Cuma sekarang ni susu macam kurang dihasilkan. Mungkin disebabkan tekanan ditempat kerja or etc. Aku pun tak berapa pasti. Yang aku pasti aku nak cuba hasilkan susu yang byk seperti ibu2 lain yang berjaya menggunakan product ni.

Product ni mmg byk catergory, so aku nak cuba Set B. Set B ni terdiri daripada Vit C, Vit B, Alfafa & Vitalea. Aku pun tak tahu ape kebenda nya tu.. hehehe... Untuk Set B ni RM80.00. Murah, sbb tu nak cuba yang tu dulu.

Ok semua, aku cuba dulu product Set B ni. Nanti hasilkan aku share ngan semua ok.

Sekian Terima Kasih..

Amin..

Selamat Mencuba Enny...

Cayoo Cayoo...

P/S: Untuk keterangan lanjut bolehla join blog Mommy Iskandar yer...

0 comments: